La federació catalana i el DSV- Volei Sant Cugat, satisfetes per acollir la Copa de la Reina

Coneix les reaccions després que Sant Cugat aculli la competició del ko

221025-voleisantcugat_foto_mireianorberto.jpg
El DSV- Volei Sant Cugat, organitzador de la Copa de la Reina / Foto: Mireia Norberto
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
25/10/22 a les 13:29h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Voleibol

Catalunya acollirà per segona vegada la Copa de la Reina de voleibol i Sant Cugat serà l’escenari de la competició del 17 al 19 de febrer al Pav 3 sota l’organització del DSV- Club Voleibol Sant Cugat. Aquesta 48a edició permetrà veure el millor volei estatal i tambéun fort impacte econòmic per a la ciutat. Més de 200 persones integraran els sis equips participants i les diferents delegacions. La presidenta de la federació catalana, Maribel Zamora, i la capitana de l’equip, Camila Maldonado, han coincidit en destacar que Sant Cugat es convertirà en un referent esportiu del volei estatal.

La decisió es coneixia aquest dilluns al vespre després de la reunió de la junta directiva de la federació espanyola i Cugat Mèdia avançava en exclusiva la seu de Sant Cugat

com a responsable de la Copa de la Reina. Les reaccions a la notícia no s’ha fet esperar. La presidenta de la federació catalana de volei, Maribel Zamora, s’ha mostrat molt satisfeta perquè la nostra ciutat aculli aquesta competició i concretament que “un club referent com el Sant Cugat amb àmplia experiència en organitzar campionats tingui aquest reconeixement. Finalment, la capitana del DSV- Club Voleibol Sant Cugat, Camila Maldonado, ha definit com “un premi ser la seu de la Copa de la Reina”. “La junta directiva ens ho va comunicar aquest dilluns i ens vem quedar molt sorpreses”. Salou i Barcelona ja van acollir una edició de la Copa de la Reina compartida entre les dues seus. Sant Cugat pren el relleu de Lugo que va acollir la competició del ko la temporada passada.

Declaracions

Camila Maldonado

És un premi i rebem la Copa amb molta il·lusió tant de les jugadores com el club.
Declaracions

Maribel Zamora

El Sant Cugat té molta experiència organitzant competicions.