La Federació d’Editors de Premsa premia la tasca del grup de comunicació Totmedia

totmedia-logo.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
27/05/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La Federació d’Associacions d’Editors de Premsa, Revistes i Mitjans Digitals reconeix aquest dimecres, a les vuit del vespre, la tasca del grup de comunicació santcugatenc Totmedia com ‘millor empresa editorial’ del país. Totmedia gestiona mitjans de comunicació com ‘Tot Sant Cugat’, ‘Diari de Sant Cugat’, ‘ViaEmpresa’ i ‘ElSingular.cat’

El premi valora l’aposta pel creixement, la innovació, la diversificació, la reconversió i la digitalització efectuada pel grup. En una entrevista al magazín de La Xarxa ‘La Tarda’, produït per Cugat.cat, l’editor de Totmedia, Ramon Grau, ha mostrat la seva satisfacció per aconseguir aquest reconeixement.

Declaracions

Ramon Grau

Rebre un premi sempre és agradable, sobretot si te’l dóna el conjunt del sector. És un motiu que ens empeny a seguir treballar en aquests moments, que no són fàcils.

El lliurament dels premis tindrà lloc durant la Nit de les revistes i la Premsa en català, que tindrà lloc a l’Espai Endesa de Barcelona.