La Festa Major Alternativa fa una crida als grups santcugatencs per actuar en la 10a edició

-->
Enllaç copiat al clipboard
08/04/18 a les 17:39h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La Festa Major Alternativa (FMA) ha fet una crida a través de les xarxes socials per als grups santcugatencs que vulguin actuar aquest any en la 10a edició de la festa. La música local tornarà a ser protagonista, tot i que no és l’únic criteri per configurar la programació. Els interessats poden enviar un correu electrònic a alternativessantcugat@gmail.com.

La membre de l’organització Anna Sala ha explicat a Cugat.cat els criteris que la comissió de programació utilitzarà per escollir les bandes que actuaran aquest any.

L’organització aposta per una festa ‘participativa en tots els sentits’ amb assemblees obertes

cada dimarts a Cal Temerari. Enguany, l’organització mantindrà el caràcter familiar i tornarà a potenciar, com l’any passat, les activitats diürnes. A més, també es programaran propostes especials per celebrar el desè aniversari de la festa i recordar les edicions anteriors.