Una quinzena de paradistes ha desafiat aquest dissabte la pluja i ha exposat els seus productes a la Fira d’Alimentació de Sant Ponç. El mal temps ha deslluït la proposta, que s’ha instal·lat a la plaça d’Octavià, tot i esperar unes vendes testimonials.
El paraigua i el poc flux de compradors han fet abaixar les expectatives de vendes dels paradistes a la Fira de Sant Ponç. Una quinzena de botiguers vinguts d’arreu del país ha exposat llonganisses, formatges artesans, mel i coques artesanes durant tot el dia, tot i que s’han mostrat molt pessimistes pel que fa a les vendes.
Paradistes
Una de les novetats de la fira han estat les dues parades de ninots de Playmòbil. La propietària de la botiga Toy Spain, Gloria Expósito, assegura que els seus compradors busquen productes molt específics.

