La Tradicional Fira de Reis acollirà, enguany, més d’un centenar de paredetes d’artesania que s’exhibiran a la Plaça d’Octavià del 2 al 5 de gener. La majoria de paradistes són de Sant Cugat, tot i que també n’hi ha de procedents d’altres indrets de Catalunya i fins i tot, d’altres països. Aquest any s’ha decidit no fer la tradicional Fira de Santa Llúcia donada la poca demanda per instal·larse a la plaça Pere San.
Amb l’arribada del Nadal, arriba també la tradicional Fira de Reis. Més d’un centenar de paradistes exhibiran els seus productes durant quatre dies. Objectes de ceràmica, joieria, productes tèxtils, talles de fusta o vitralls són alguns dels productes que podran trobar i remenar els santcugatencs. Una de les principals característqiues d’aquesta fira és precisament que és molt diversa i plural. Josep Romero, regidor de Comerç.
Les previsions són que, com cada any, aquesta fira contribueixi a dinamitzar el centre de la ciutat. Precisament l’èxit d’aquesta iniciativa ha portat l’Ajuntament a plantejar-se la possibilitat de repetir aquesta fira en altres èpoques de l’any.
Aquest any, recordem, que no hi haurà Fira de Santa Llúcia després que l’any passat els comerciants i l’Ajuntament van decidir suprimir-la a causa del poc seguiment. La preferència dels paradistes per ciutats com Sabadell o Barcelona va provocar que Sant Cugat tingués una Fira desangelada amb molt poques parades i finalment l’any passat es va decidir suprimir aquesta Fira.

