La Floresta celebra avui la revetlla de Sant Joan

focsartificials-mides-ok.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
23/06/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

La Floresta organitza per segon any una festa popular per a la revetlla de Sant Joan. La festa, que tindrà lloc a la plaça de Miquel Ros, donarà el tret de sortida a les nou amb un sopar de carmanyola i s’allargarà fins a les quatre de la matinada amb concerts i balls. L’activitat està organitzada pel Senglar Cultural i una comissió de veïns i veïnes del barri.

També s’instal·laran unes bótes amb aigua, romaní i flors per a les persones que es vulguin purificar amb l’aigua màgica de Sant Joan, i una foguera controlada on es cremaran herbes i es ballarà la dansa del fanalet. A les dotze de la nit, començarà la festa on actuaran Dj Estheruki junt amb Alextasis MC, fins a les dues de la matinada, i Floresta Funky Chicken Dj, que donarà cloenda a la festa a les quatre de la matinada. La coordinadora del Senglar Cultural la Floresta, Sílvia Llombart, ha explicat que les activitats organitzades pel Senglar Cultural i la comissió de veïns i veïnes de la Floresta tenen com a objectiu principal portar una logística conjunta de la qual pugui gaudir tota la ciutadania.

Declaracions

Silvia Llombart

No ho hem fet només des del Senglar sinó que junt amb una comissió de veïns i veïnes de la Floresta, hem organitzat la logística per dur a terme una festa totalment participativa que pugui celebrar tot el barri.

La 2a edició de la celebració de la revetlla de Sant Joan a la Floresta vol repetir l’èxit de l’any passat, quan la festa es va organitzar únicament a mans del Senglar Cultural.