La ‘força del poble’, avui present en les activitats per recordar l’1-O

Tsunami Democràtic Sant Cugat proposa activitats infantils i parlaments

171001-cordons-referendum.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
01/10/19 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

Dos anys després de l’1 d’octubre de 2017, Tsunami Democràtic Sant Cugat es mobilitza aquest dimarts amb l’acte ‘1-O. La força del poble’, una tarda d’activitats per recordar la celebració del referèndum d’independència de Catalunya. Les propostes es concentren a la plaça de l’U d’octubre amb activitats infantils, una marxa de torxes i els parlaments de diverses persones reconegudes i relacionades, d’alguna manera, amb l’1 d’octubre.

El programa

18.30h Xocolatada i festa infantil a la plaça de l’U d’Octubre

19.45h Marxa de torxes cap a la plaça de l’U d’Octubre. Concentracions a la plaça dels Quatre Cantons, la plaça de la Vila, la plaça del Coll, i la Casa de Cultura.

20.00h Intervencions de: Jordi Pesarrodona, Tamara Carrasco, Roger Español, Arcadi Oliveres.

En aquesta data, visiten Sant Cugat el comediant i pallasso Jordi Pesarrodona conegut per fer-se una fotografia amb un nas de pallasso al costat d’un agent de la Guàrdia Civil la tardor del 2017, així com de l’activista Tamara Carrasco, detinguda l’abril del 2018 i confinada permanentment al seu terme municipal, Viladecans. També parlarà el músic Roger Español, que va perdre l’ull per bala de goma en una de les càrregues policials de l’1 d’octubre; i, finalment, el president de la Unipau, l’economista santcugatenc Arcadi Oliveres.