La franquícia Equivalenza obre una segona botiga a la ciutat

perfumeria-equivalenza.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
13/09/14 a les 18:20h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

La franquícia de perfums a granel Equivalenza obrirà aquesta setmana una nova botiga a la plaça d’Octavià, que se sumarà a la que es troba al Sant Cugat Centre Comercial. L’establiment, que està especialitzat en perfums i ambientadors per a la llar de baix cost, ofereix una gamma de més 150 aromes que es basen en fragàncies d’altres marques.

Equivalenza ofereix diferents combinacions de perfums en envasos de 30, 50 i 100 mililitres a un preu de 7,95, 11,95 i 18,95 euros, respectivament. El copropietari de la franquícia a la ciutat Oscar Montull ha explicat que els clients poden escollir entre més de 150 combinacions diferents i que els professionals de la botiga els aconsellen en funció dels seus gustos i la seva personalitat.

Declaracions

Oscar Montull

Ens basem en les famílies olfactives. En funció del teu perfil de persona definim quin és el teu perfil olfactiu i et dirigim cap a quin tipus de perfum et pot agradar més.

Montull ha subratllat que la botiga ofereix perfums d’alta qualitat a un preu baix, fet que n’incentiva el consum per part de gent que normalment no els utilitza.