La gira ‘Un concert de pel·lícula’ de Sau es tancarà al Teatre-Auditori el 30 d’octubre de 2026. Amb Pep Sala al capdavant i la nova incorporació de Fredrik Strand com a vocalista, Sau ha preparat una proposta que combinarà imatges inèdites, fragments exclusius de la pel·lícula i la interpretació dels grans èxits que van crear. El nou espectacle coincideix amb el rodatge del biopic ‘Els de Sau’, que retrata la trajectòria de la banda i està dirigit per Elisabet Terri. La pel·lícula s’estrenarà a finals del 2025 i aquest homenatge també arribarà en forma de concert amb un format dissenyat especialment per a teatres i auditoris de Catalunya durant el 2025 i 2026.
L’inici de la gira serà el 18 d’octubre de 2025
al Centre Municipal de Valls, un esdeveniment que marcarà el punt de partida d’un viatge que els portarà a altres ciutats com Vic, Inca, Barcelona, Terrassa, Figueres, Mataró, Tarragona, Sabadell i Sant Cugat, on es tancarà la gira.
Fredrik Strand, vocalista de la gira, amb Pep Sala / ACN cedida per Martí E. Berenguer
La pel·lícula ‘Els de Sau’ arrencarà amb els inicis de la banda el 1986, quan Pep Sala i Carles Sabater es van conèixer, fins al 1999 amb la inesperada mort de Carles Sabater després d’un concert a Vilafranca del Penedès.
Sau30
El guitarrista i cantant Pep Sala també ha liderat el projecte Sau30, amb Jonathan Argüelles a la veu, que ha publicat dos discos: ‘Mil i una nits i uns quants dies’ (2022) i ‘Filigranes en estèreo’ (2024).