Un centenar de persones ha participat aquest dissabte a la nit a la tradicional Jam Session que organitza la Comissió Jove de Festes de la Floresta abans de la festa major d’aquest districte. El concert, al que hi han participar una vintena de músics, s’ha allargat fins ben entrades les 3 de la matinada.
El local de la UREF ha acollit, aquest dissabte a la nit, i per quart any consecutiu, una Jam Sessions organitzada per la Comissió Jove de la Comissió de Feses de la Floresta. El concert ha començat a les 11 de la nit, tal i com estava previst, i s’ha allargat fins a les tres de la matinada amb l’actuació d’una vintena de música. Xavier Sans, tresorer de la Festa Major i membre de la Comissió de Festes, ha explicat que una dels objectiu d’aquesta comissió és fer que la participació augmenti any rere any.
Aquesta Jam Session ha servit com a preludi de la Festa Major de La Floresta, que començarà el proper dissabte 16 de juliol i en la que es podrà gaudir d’activitats esportives, culturals i una xocolatada, entre d’altres.

