La JNC critica que un membre de la Comissió de Barraques utilitzi el seu nom per criticar l’alcalde

jnc-logo.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
28/06/07 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Festa Major

La Joventut Nacionalista de Catalunya (JNC) lamenta que un membre de la Comissió de Barraques utilitzi el seu nom per criticar el pla de seguretat del recinte. La formació dóna suport al manifest consensuat per tots els col·lectius, però es desmarca de les crítiques vessades unilateralment contra l’alcalde.

La branca juvenil de CDC critica que un membre de la Comissió parli en nom de tots els col·lectius i les entitats que formen part de la comissió. Per a les JNC, la carta escrita per Jaume Castañé està ‘fora de context’ i té l’objectiu de desgastar l’equip de govern. Àlex Calmó és president de la JNC.

Declaracions

Àlex Calmó

Estem d’acord en negociar el tema de seguretat. Amb el que no estem d’acord és amb la carta de Jaume Castañé que utilitza el nostre nom per fer demagògia i criticar l’alcalde.

Tot i donar suport al manifest de la Comissió de Barraques, crític amb el ‘desmesurat’ desplegament policial previst, la JNC aposta per la negociació amb l’administració i no subscriu els comentaris ofensius fets per algunes entitats. Les joventus convergents tampoc no donaran suport a accions reivindicatives no pacífiques.