La jugadora del Junior Tere Lima, millor jugadora del món sub 21 d’hoquei herba

La santcugatenca també ha rebut el guardó Rising Star, la millor promesa mundial

231211-terelima-a-fih_hockey.jpg
Tere Lima rep el reconeixement a millor jugador del món sub 21 / Foto: Fih_Hockey
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
11/12/23 a les 14:58h
 |  1 minut de lectura
Secció: Hoquei

La jugadora del Junior d’hoquei herba Tere Lima ha rebut un doble reconeixement mundial: millor jugadora del món sub 21 i millor promesa (Rising Star) en un guardó que encara està pendent d’atorgar. Lima ha sumat quatre dianes al Mundial amb la selecció espanyola i l’organització l’ha designada com a MVP del torneig, tot i la vuitena plaça de la selecció espanyola. La jugadora santcugatenca competeix amb el primer equip i és una de les peces importants a l’equip de Guille Carnicer. Lima és un dels molts èxits del planter blau-i-negre que continua nodrint les seleccions catalanes i espanyoles de base.