L’analista i consultora Alba Delgado ha explicat al magazín de Ràdio Sant Cugat el concepte de ‘mecànica digital’. Segons Delgado, aquesta disciplina no es limita a la creació de webs o programes a mida, sinó que ofereix solucions digitals invisibles que ajuden els negocis a funcionar sense la necessitat d’un gran equip tècnic. En aquest sentit, l’experta considera que els emprenedors sovint cometen l’error de centrar-se en fer-se un web quan, en realitat, el més important és vendre els seus serveis o productes.
El seu consell és clar: sortir al mercat i començar a vendre, per després optimitzar els aspectes tècnics com una web, quan ja tinguin clar quin és el seu client ideal i què ofereixen. A més, insisteix que molts negocis petits no poden permetre’s perdre temps, i que cal ser molt selectiu amb les eines digitals per evitar malgastar recursos. Tot plegat ho ha explicat a la secció d’Economia del ‘Faves comptades’, acompanyada de l’emprenedora Kuka Fernández i la conductora del programa, Carme Reverte.
Pots escoltar el magazín ‘Faves comptades’ de dilluns a divendres de 10 h a 12 h al 91.5 FM i a cugat.cat/directe.

