L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament permet fer tots els tràmits administratius amb el conistori des d’una sola finestreta i de manera més ràpida. L’oficina, ubicada a la planta baixa de l’Ajuntament, ha permès reduir a la meitat el temps d’espera per fer les gestions municipals.
Aquesta nova oficina té com a objectiu apropar l’administració als ciutadans, unificar la informació i fer-la més clara i accessible. Un dels principals avantatges és el servei integral de finestreta única que facilitarà els tràmits amb els diferents departaments de l’Ajuntament i fins i tot amb altres administracions de l’Estat. Ho explica l’alcalde Lluís Recoder.
L’oficina disposa de 13 gestors polivalents que poden fer la gestió completa de 33 dels tràmits més habituals i iniciar el procés de gestió de 111 tràmits més. Gemma Foj, directora de l’oficina, ha remarcat l’esforç que s’ha fet per poder agilitar tots els tràmits.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana amplia en un 80% la franja horària d’atenció al públic que de dilluns a dijous serà de forma continuada de 8 del matí a 7 del vespre. Divendres i dissabte l’atenció és de mitja jornada. De cara al futur, el consistori incorporarà progressivament Oficines Descentralitzades als districtes i també permetrà fer els tràmits per Internet i el telèfon 010.

