La Plataforma Aturem la Guerra ha decidit reduir les seves activitats de protesta i reivindicació a conseqüència de la cada cop més baixa participació ciutadana en el moviment contra la guerra. No obstant, l’entitat mantindrà en actiu propostes reivindicatives com l’objecció fiscal i el boicot als productes americans, i organitzarà xerrades sobre els conflictes bèl·lics actuals.
La decreixent participació social en el moviment contra la guerra ha fet que l’entitat es replantegi el seu paper. Un dels membres, José Fernando Mota, afirma que tot i el descens, la Plataforma s’ha de mantenir:
Els membres de la Plataforma deixen de reunir-se amb una periodicitat setmanal i seran dos o tres persones les responsables de coordinar temes com el boicot i l’objecció fiscal amb la participació del CASC i la XASC. A més, també s’encarregaran de les possibles xerrades que s’organitzin en un futur. Mota ha explicat que tot i la reducció de les activitats, encara queda molta feina per fer:
La Plataforma es tornarà a reunir al setembre per marcar els nous objectius previstos per la tardor.

