La Policia Local ha denunciat aquest cap de setmana els avisos entre conductors que alerten de la presència de controls d’alcoholèmia i drogues a la ciutat. Segons els agents, aquest tipus de missatges permeten que persones que condueixen sota els efectes de l’alcohol o les drogues evitin els controls policials i continuïn circulant.
El cos policial ha explicat a través de les xarxes socials que la matinada d’aquest diumenge, a les 5.25 h, es va instal·lar un control a l’avinguda de Roquetes. Segons asseguren, “als pocs minuts” ja s’havia alertat de la presència policial “per diverses vies”.
La Policia Local adverteix que compartir la ubicació d’aquests controls “lluny de fer un favor a algú” posa en risc la resta d’usuaris de la via pública, ja que facilita que conductors “que no estan en condicions de conduir circulin amb total impunitat”.
Els agents han aprofitat el missatge per apel·lar a la conscienciació ciutadana i recordar que “salvar vides és cosa de tothom”.
