La graella d’estiu de RAC1 comptarà amb cinc periodistes que han passat per Cugat.cat i que, des d’aquest dilluns, lideren quatre programes. Joan Lluís Garcia del Moral presentarà ‘El Món’ en substitució de Jordi Basté. La tarda de l’emissora anirà representada per la santcugatenca Marina Romero que, amb Xavi Rocamora, presentarà el ‘Versió d’estiu’, en lloc de Toni Clapés. La versió estiuenca del ‘No ho sé’, que a partir de setembre liderarà Agnès Marquès, el presentarà aquests mesos Maria Cusó. Els esports també tindran presència de Cugat.cat amb Albert Ferran que presentarà el ‘Primer Toc’, de dilluns a divendres, i Dani Aguilà, els caps de setmana.
Per la directora de Cugat.cat, Mònica Lablanca, aquesta aposta de l’emissora demostra que Cugat.cat és una pedrera de periodistes.
Mònica Lablanca
Són molts els professionals de la comunicació que han passat per Cugat.cat, la història del qual es remunta al 1982, amb l’inici d’emissions de Ràdio Sant Cugat. Amb el pas dels anys, l’emissora s’ha convertit en un grup de comunicació multimèdia referent en el sector de la comunicació de proximitat a Catalunya. Consta d’una emissora de ràdio (91.5 fm), un diari electrònic (www.cugat.cat) i una televisió online (Cugat tv) que ofereixen informació de proximitat les 24 hores del dia, els 365 dies de l’any.