La Puerta de los Sueños treu al carrer ‘Tres’, el tercer disc de la formació

puerta_suenos_tres.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
14/04/08 a les 10:05h
 |  1 minut de lectura

La Puerta de los Sueños, ja tenen a la venda el seu tercer disc anomentat Tres. El grup santcugatenc comença la gira que també els portarà a la nostra ciutat. La cita amb els santcugatencs encara no té data al calendari.

En aquesta ocasió la Puerta de los Sueños ha enregistrat un treball integrament en català a diferència dels darrers treballs. La cantant de la formació, Virgínia Martínez, explica les novetats del disc.

Declaracions

Virginia Martínez

Per nosaltres és un disc que ha fet un pas més en so i sorpendrà que és més electrònic.

En total onze cançons formen el disc ‘Tres’ dels santcugatencs. En el repartiment s’inclouen dues valades dedicades a persones properes als integrants del grup com la filla de la cantant. En aquest disc també s’ha inclós la versió de ‘Teers in heaven’ que el trio santcugatenc, acompanyats de l’ex-líder de la formació Glaucs, Jofre Bardagí, van produir per la marató de TV3 de l’any 2006. Cugat.cat entrevistarà La puerta de los sueños les properes setmanes.