La Sant Silvestre 2012 tanca les seves portes amb una entrega de premis multitudinària a la primera planta de l’Ajuntament. Més d’un centenar d’atletes i familiars han vist com l’organització ha lliurat premis als primers atletes classificats fora del podi, als corredors millor disfressats o a la millor fotografia de la cursa. D’altra banda, Hasna Bahom i Radounan Nour han estat guardonats com a guanyadors del Gran Prix Sant Silvestre.
Trofeus, viatges, regals, i fins i tot pernils. Aquests han estat els premis que ha lliurat l’organització de la Sant Silvestre 2012 als atletes que s’han apropat a l’Ajuntament. Els corredors de la cursa que van quedar entre el quart lloc i el 25è, corredors juvenils i corredors veterans han estat els primers en passar per un escenari improvisat a la primera planta de la seu del consistori. La millor disfressa ha tingut el seu protagonisme, una parella de corredors que gràcies a la seva originalitat podran gaudir d’una lluna de mel a Oporto. El regidor d’Esports de l’Ajuntament, Xavier Tizón, enalteix el gran nombre d’assistents a l’acte.
Xavier Tizón
La guanyadora de la Sant Silvestre de la ciutat en categoria femenina, Hasna Bahom, també ha tingut protagonisme a l’acte, tot i no poder assistir-hi. Tant ella com Radounan Nour, en categoria masculina, han guanyat el Gran Prix Sant Silvestre, que premia el millor corredor acumulant les curses de Sant Cugat, El Masnou i Viladecans. L’organitzador de la Sant Silvestre de la ciutat, Domingo López, creu que l’iniciativa del Gran Prix es repetirà, però amb un premi de més valor.
Domingo López
El lliurament de la Sant Silvestre 2012 ha acabat amb una foto de família de tots els guardonats.

