La periodista santcugatenca Marina Romero repeteix estiu a ‘El matí de Catalunya Ràdio’. Romero Prades conduirà l’espai de la ràdio pública nacional a partir d’aquest dilluns i fins a l’1 de setembre, amb un total de 40 programes, coincidint amb el 40è aniversari de l’emissora. De 7 h a i fins les 13 h, de dilluns a divendres, la presentadora santcugatenca estarà capdavant del micròfon de Catalunya Ràdio, com ja va ser l’estiu passat i abans de què Ricard Ustrell agafi les regnes del programa la propera temporada.
Romero, que encara aquesta segona edició del programa estiuenc amb “molta il·lusió”, estarà acompanyada pel subdirector d”El matí de Catalunya Ràdio’, Franscesc Soler, i per la productora del programa, Carla Verdés. Tot i que les eleccions del Congrés dels Diputats seran el plat fort per encetar les propostes del programa, la periodista santcugatenca ha explicat que també hi haurà temps per “riure, aprendre, entretenir-se i relaxar-se”. La també presidenta del Consell Consultiu i Assessor de Cugat Mèdia
comptarà amb la col·laboració de la filòsofa Marina Garcés, la periodista Anna Punsí i l’escriptora Regina Rodríguez Sirvent, entre d’altres.