La publicitària santcugatenca Neus Giménez Parrot, juntament amb Lia Mendonça i Carmela Serantes, acaben de publicar el manual ‘Piensa Sexi’, que té l’objectiu de combatre el sexisme i donar eines per fomentar la igualtat en el món publicitari, tot plegat d’una manera visual i amena. Aquesta petita guia per a professionals del sector denuncia que molts anuncis i campanyes encara perpetuen rols i estereotips masclistes i aborda qüestions com l’ús del llenguatge inclusiu. Es pot consultar de manera gratuïta a través de la pàgina de Facebook del projecte.
Neus Giménez creu que el sector de la publicitat hauria de ‘ser el primer’ en impulsar el canvi i lluitar per la igualtat de gènere, però admet que ‘és difícil’. La publicitària santcugatenca explica per què es van decidir a editar ‘Piensa sexi’.
Neus Giménez
La coautora del manual també denuncia que el sector publicitari i creatiu està ‘molt masculinitzat’, sobretot en les capes altes i directives.

