La selecció d’Andorra serà la principal atracció de la 1a edició del torneig internacional organitzat per l’Handbol Valldoreix el cap de setmana vinent. El BCN Sants, la Salle Bonanova, el Molins de Rei i el Vilamajor completen el cartell de la competició.
Després de l’ascens a Segona Catalana, l’Handbol Valldoreix ha organitzat el 1r torneig internacional per preparar-se de cara al debut a la nova categoria. Els valldoreixencs han quedat enquadrats en el grup A juntament amb la selecció andorrana i el Vilamajor B. En el grup B, BCN Sants, la Salle Bonanova B i el Molins de Rei buscaran accedir a les semifinals. La primera fase es disputa dissabte mentre que les semifinals i la final tindran lloc diumenge al matí. Els valldoreixencs s’han reforçat amb l’exjugador de l’Handbol Sant Cugat Marc Aballí i Àlex Toha, del Creu Alta. El capità de l’equip, Pau Sanuy, creu que aquest torneig potencia la imatge de l’Handbol Valldoreix.
Pau Sanuy
L’equip debutarà a Segona Catalana el primer cap de setmana d’octubre. El vocal d’Esports de l’EMD, Bernat Gisbert, ha assistit a la presentació del torneig que s’ha fet aquest dimecres al matí a la seu de l’administració de Valldoreix.

