La selecció espanyola de natació es presenta al CAR amb Villaécija a l’equip

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
03/07/12 a les 14:15h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Altres

La selecció espanyola de natació que participarà als Jocs Olímpics de Londres s’ha presentat aquest dimarts al CAR amb la resident a Sant Cugat Érika Villaécija a les seves files. Villaécija serà l’única nedadora espanyola que participarà en dues modalitats a les Olimpíades.

La natació espanyola farà història als Jocs Olímpics de Londres perquè serà el primer cop que supera la cinquantena de nedadors i participarà a totes les modalitats aqüàtiques. Un total de 53 participants dels quals més d’una trentena són catalans. La selecció espanyola només es veu superada per Estats Units i Gran Bretanya en nombre nedadors i nedadores. Dades que demostren el bon estat de forma d’aquesta modalitat esportiva a casa nostra. La nedadora resident a Sant Cugat Érika Villaécija serà l’única participant que estarà present a dues modalitats, aigües obertes i 800 metres. Villaécija espera sumar alguna medalla en la seva tercera participació en uns Jocs Olímpics.

Declaracions

Érika Villaécija

El president del Comité Olímpic Espanyol, Alejandro Blanco, el president del Consejo Superior de Deportes, Miguel Cardenal, i el secretari general de l’Esport, Iván Tibau han presidit l’acte. Tibau ha destacat el paper de la natació catalana en aquesta selecció.

Declaracions

Iván Tibau

Hem d’estar molt orgullosos del treball que fa la federació catalana de natació i els clubs del nostre país.

L’acte s’ha tancat amb els 53 integrants de la selecció espanyola fent-se la foto de família amb un convidat de luxe, Xop, la mascota del Mundial de natació de Barcelona de l’any vinent.