La Coordinadora Sociocultural de Mira-sol presenta aquest dilluns una nova Setmana Cultural del districte amb més d’una vintena d’activitats programades fins diumenge d’oci, gastronomia, música, teatre, cinema, i dansa. A més de la presentació de la iniciativa, a partir de dos quarts de vuit del vespre, aquest dilluns hi ha un taller de massatges per a nadons a les onze del matí i jazz en directe acompanyat de cava a les vuit del vespre. Totes les activitats tenen lloc al Casal de Mira-sol.
Les activitats tenen tres objectius: informatiu, en forma de xerrades; de lleure, amb projeccions de cinema i espectacles al carrer; i participatiu, on els veïns col·laboraran en tasques com la restauració del banc del Temps de Mira-Sol o en formació per a entitats. Totes les iniciatives estan pensades perquè puguin agradar a un públic de diferents edats i gustos i, d’aquesta manera, fer una crida al veïnat del districte perquè hi formi part. L’objectiu de l’organització, és promoure la participació del barri, que segons la membre Blanca de la Torre no acaba d’arrencar a Mira-sol, i donar a conèixer el treball de la coordinadora d’una manera més concentrada.
Blanca de la Torre
De la Torre ha afegit que l’organització ha hagut d’endarrerir les dates de la celebració de la Setmana Cultural per no coincidir amb els dels esdeveniments polítics que ha viscut el país al voltant de l’1-O.

