El 1r Torneig Solidari Fundació Eric Abidal omple d’assistents i futbol sala la ZEM de la Rambla del Celler durant dissabte i diumenge per recaptar fons destinats a la investigació de la Unitat de Patologia Hepàtica de l’Hospital de la Vall d’Hebron. El Sant Cugat Esport s’ha endut dues categories, la benjamí i aleví, mentre que el Futbol Sala Garcia s’ha proclamat campió en infantil i l’Eixample ho ha fet en cadet. El Futbol Sala Sant Cugat ha estat col·laborador del torneig.
35 equips han deixat petits els tres pavellons de la Rambla del Celler en una cita en què hi ha hagut participació de set clubs de la ciutat. L’entitat col·laboradora del torneig, el FS Sant Cugat, hi ha participat amb vuit, el Sant Cugat Esport, el Mira-sol Baco i la Penya Blaugrana Sant Cugat ho ha fet amb dos i l’Olímpyc Floresta, el Junior i l’Escola Europa, amb un. La competició benjamí ha estat en format de triangulars, mentre que les finals de les altres tres categories les han disputat el SantCu i el Mira-sol en aleví, el FS Garcia i l’Esparreguera en infantil i l’Eixample i Les Corts en cadet. L’exjugador del Barça i president de la Fundació, Eric Abidal, lloa l’organització del torneig i assegura que l’important és que els nens i les nenes siguin conscients del motiu de la cita.
Eric Abidal
El president del Futbol Sala Sant Cugat, Jordi Palau, a qui Abidal ha agraït l’ajuda prestada durant els parlaments de cloenda, remarca l’aprenentatge per als jugadors de la base.
Jordi Palau
Després de l’entrega de guardons s’ha dut a terme una rifa amb premis com una samarreta del Barça signada per Abidal o unes botes i una pilota signades per Leo Messi. Un partidet entre voluntaris del torneig, amb la participació de l’exjugador francés del Barça, ha posat el punt final a la cita.

