La T-metropolitana sense contacte substituirà la targeta rosa del transport públic

Els usuaris rebran el nou suport de plàstic a casa per correu en els pròxims mesos sense haver-lo de demanar

240403-fgc-t-metropolitana-tmetropolitana-targeta-rosa-a-fgc.jpg
Foto: FGC
-->
Enllaç copiat al clipboard

ACN

Agència Catalana de Notícies

Llegir-ne més
ACN

Agència Catalana de Notícies

Llegir-ne més
03/04/24 a les 16:37h
 |  1 minut de lectura
Secció: Societat

L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) començarà a substituir a partir del 8 d’abril els títols socials del transport públic -la targeta rosa i el passi d’acompanyant- per la T-metropolitana. Es tracta d’un suport sense contacte que funciona de la mateixa manera que la T-mobilitat i que els usuaris rebran a casa en els pròxims mesos sense haver-lo de demanar. La nova targeta durà incorporat el mateix títol social que els usuaris tenien concedit i podran fer-la servir així que la rebin perquè ja estarà activada.

Durant els pròxims mesos, l’AMB pretén desplegar “de manera progressiva” el sistema i que estigui també disponible per a la targeta rosa reduïda. Durant uns mesos “conviuran” els sistemes antic i nou.

La targeta rosa a Sant Cugat

El ple municipal de desembre de 2022 va aprovar per unanimitat l’adhesió de Sant Cugat a la utilització dels títols socials que té l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) en els Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) i en el servei de bus interurbà del municipi. Des d’aleshores, els santcugatencs poden sol·licitar la targeta rosa metropolitana, per a persones grans o amb discapacitat i que disposin de recursos econòmics escassos, així com el passi metropolità d’acompanyant.