La Tacones presentarà el seu primer espectacle, ‘Estado de Exilio’, a Sant Cugat aquesta tardor

170817-la-tacones.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
18/08/17 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

L’estudi de flamenc, cos i moviment i escola de dansa La Tacones exhibirà a Sant Cugat ‘Estado de Exilio’, un espectacle de dansa amb essència flamenca, el 27 d’octubre al Teatre de Mira-sol. L’actuació ha estat creada col·lectivament a partir dels poemes de Cristina Peri Rossi i està dirigida per Ana Pérez, directora del centre. Un fragment d’aquesta proposta ja es va poder veure al ‘Sant Cugat Balla’ d’enguany.

L’espectacle sencer va aparèixer en escena per primera vegada el darrer mes de febrer al Teatre La Colmena de Santa Coloma de Gramenet, on repetirà actuació abans d’arribar a Sant Cugat i, a més de ser la primera peça creada per l’escola, compta amb la presència de 9 ballarines formades al centre. La directora de l’escola, Ana Pérez, ha explicat a Cugat.cat els detalls de l’espectacle.

Declaracions

Ana Pérez

El que posem en escena és la idea d’exili, el sentiment, les emocions des del nostre punt de vista. Perquè nosaltres no som exiliades, evidentment. Inspirant-nos en uns poemes de Cristina Peri Rossi posem a escena el treball de les noies.

Pérez assenyala que aquesta és la primera actuació d’un projecte que ha de tenir continuïtat.

Declaracions

Ana Pérez

La idea és tenir una companyia de dansa amateur i que cada any es faci aquesta proposta en que hi hagi una producció del centre de La Tacones. Aquesta és la primera que hi ha hagut.

El dia i l’hora, el sistema de venda d’entrades i el seu preu es desconeix. Els beneficis es destinaran a l’associació Stop Mare Mortum, destinada a contribuir amb la situació dels refugiats.