La targeta Sant Cugat a la Butxaca supera els 10.000 usuaris en un any

santcugatalabutxaca.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
05/04/16 a les 12:54h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

Sant Cugat a la Butxaca, la targeta de fidelització de l’associació Sant Cugat Comerç (StC), ha superat els 10.500 usuaris en el primer any en funcionament. S’ha convertit en la segona targeta d’aquestes característiques amb més clients al municipi, després de la del Caprabo i seguida per la de l’Ikea. La targeta permet acumular punts als establiments locals adherits a la campanya i bescanviar-los per regals.

Segons dades de Sant Cugat Comerç, la targeta suma uns 2.877 compradors de mitjana al mes, que compren als establiments adherits 2,44 vegades al mes i gasten uns 141,49 euros de mitjana. El gerent de StC, Jesús Carballo, s’ha mostrat satisfet per aquest primer any de funcionament de la targeta.

Declaracions

Jesús Carballo

Volem aconseguir més comerços i creiem que hi ha marge de maniobra per millorar els programes de fidelització. També volem negociar amb l’Ajuntament i fer una realitat el pagament dels aparcament de zona blava i dels subterranis amb la targeta Sant Cugat a la Butxaca.

Carballo també ha explicat a Cugat.cat les assignatures pendents i els reptes que es marca l’associació.

Declaracions

Jesús Carballo

No ens hem posat mai un nombre de targetes o de clients com a objectiu. Sempre hem pensat que l’havíem de dotar de molts serveis i que això faria que els clients la volguessin tenir. Continuem amb aquest plantejament d’augmentar els serveis.

En el primer any de funcionament, s’han efectuat més de 65.500 transaccions, que han superat els dos milions d’euros, i s’han entregat als usuaris 2.271 regals.