La tertúlia de polítics debat sobre la mobilitat i els preus del lloguer a Sant Cugat

Cada dimecres, els partits amb representació al ple debaten sobre temes de la ciutat

180321-gall_monestir.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
21/03/18 a les 14:02h
 |  1 minut de lectura
Secció: Podcast

La tertúlia ‘El Gall del Monestir’ d’aquest dimecres ha abordat amb els representants polítics de la ciutat alguns dels punts destacats del ple municipal de març. Joan Puigdomènech (PDeCAT-Demòcrates), Núria Gibert (CUP-PC), Sergio Blázquez (Ciutadans), Ferran Villaseñor (ERC-MES), Ramon Gutiérrez (ICV-EUiA) i Pablo Beceiro (PSC) han debatut entorn la implantació de zona verda a Can Magí, entre altres temes de mobilitat que afecten a Sant Cugat.

Escolta-ho