21/03/18 a les 14:02h
|
1 minut de lectura
Secció:
Podcast
La tertúlia ‘El Gall del Monestir’ d’aquest dimecres ha abordat amb els representants polítics de la ciutat alguns dels punts destacats del ple municipal de març. Joan Puigdomènech (PDeCAT-Demòcrates), Núria Gibert (CUP-PC), Sergio Blázquez (Ciutadans), Ferran Villaseñor (ERC-MES), Ramon Gutiérrez (ICV-EUiA) i Pablo Beceiro (PSC) han debatut entorn
Escolta-ho
Tags:
