La Transgalliners de Festa Major canvia de format i ubicació

La pedalada serà el 27 de juny a les modalitats de BTT i de Trail Running

210609-pedaladafestamajor_foto_uniociclistasantcugat.jpeg.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
09/06/21 a les 13:56h
 |  1 minut de lectura
Secció: Futbol

La Transgalliners, pedalada de BTT i travessa de trail running de Festa Major organitzada per l’OMET i la Unió Ciclista Sant Cugat, es disputarà el 27 de juny i canvia de format i d’ubicació. La sortida i arribada serà des de l’Institut Leonardo da Vinci i el recorregut transcorrerà per la Serralada de Galliners. La cursa, no competitiva, és oberta a tothom a partir dels 8 anys a l’itinerari curt i dels 14, amb el circuit llarg. Les inscripcions s’han de formalitzar a Inscripcions.teampartners.net.

La cursa sempre s’havia organitzat des del Parc de la Pollancreda, amb sortida i arribada, i recorregut per Collserola. En aquesta edició es canvia el lloc i també el recorregut. Els participants menors de 16 anys hauran d’anar acompanyats per una persona adulta i tothom qui participi i sigui menor, ho haurà de fer amb autorització paterna o materna Tothom qui participi podrà fer la prova en la modalitat de BTT o de Trail Running i es podrà escollir entre un itinerari llarg de 40 quilòmetres de BTT o un circuit curt de 10 quilòmetres sigui de BTT o Trail Running. La sortida del circuit llarg serà a les 8 h i la del curt a les 8. 30 h. Tots els participants gaudiran d’un esmorzar, sorteig de regals i un obsequi commemoratiu de l’activitat.