La UESC de tennis taula afronta una jornada vital per entrar en zona d’ascens

josep-anton-tennis-taula-uesc-jordipascual.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
16/04/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El primer equip de la UESC de tennis taula afronta la penúltima jornada de la Primera Nacional amb l’obligació de guanyar a la pista dels Amics de Terrassa diumenge a les onze del matí i esperar l’ensopegada del Vic, segon, a la pista del líder invicte, Ripollet, per entrar a la zona de promoció d’ascens. Els santcugatencs destaquen la dificultat de guanyar a pista egarenca, un dels conjunts ‘més forts’ del grup segons el palista de la UESC Josep Anton.

Jornada decisiva per a la UESC que confia en la lògica derrota del Vic a la pista del líder invicte, el Ripollet, i evidentment el triomf a la pista dels Amics de Terrassa. Aquesta carambola serviria perquè els santcugatencs entressin en zona de promoció d’ascens. La UESC és conscient que serà un partit molt complicat i sobretot després de la primera volta on els egarencs es van imposar còmodament per 1 a 5. El palista Josep Anton destaca que tots dos equips estan molt igualats, però aposta pel triomf de la tripleta vermell-i-negra.

Declaracions

Josep Anton

Tenim un nivell molt similar entre els dos equips. L’ordre dels enfrontaments serà decisiu.

La UESC ocupa la quarta plaça amb 28 punts i els Amics de Terrassa, cinquens, amb dos menys que els santcugatencs.