La UESC i el Rugby Sant Cugat, protagonistes al programa ‘Esport en Marxa’

El programa ha repassat la jornada esportiva del cap de setmana

230925-esport-en-marxa-programa-cugat.jpg
Esport en Marxa / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
25/09/23 a les 10:01h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

El programa ‘Esport en Marxa’ de Ràdio Sant Cugat ha repassat aquest dilluns la jornada esportiva i ha centrat l’atenció informativa en els tres equips debutants d’aquest cap de setmana. Tots tres han perdut. La UESC de bàsquet, el Rugby Sant Cugat masculí i el Solideo Patí Hoquei Club Sant Cugat femení. Durant el programa han participat el tècnic de la UESC, Gabi Payet, i el jugador Sergi Casaú; juntament amb el nou jugador del Rugby Sant Cugat, Jorge Ortiz. ‘L’Esport en Marxa’ s’emet cada dilluns en directe a les 9.30 h i es reemet a les 15 h i a les 18 h.

Escolta-ho

Escolta el programa AQUÍ