La UESC sucumbeix davant la gran superioritat del Castelldefels

Els santcugatencs cauen derrotats (60-90) davant els del Baix Llobregat

-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
27/10/25 a les 12:15h
 |  1 minut de lectura
Secció: Bàsquet

El primer equip masculí de la UESC de bàsquet ha perdut (60-90) davant el Castelldefels a la jornada 4 de la Tercera FEB. Els santcugatencs s’han vist superats àmpliament a partir del tercer quart amb una mala defensa i poc encert ofensiu. Els visitants ocupen la primera posició de la taula compartida amb Igualada i Mollerussa. Els santcugatencs són novens amb un triomf i tres derrotes i visiten aquesta jornada la pista de l’Hospitalet, quart classificat.

Primer quart, igualat

El partit ha començat molt igualat amb una UESC molt encertada i també amb molta intensitat. Els visitants també han exhibit talent a l’inici del partit. El 19 a 18 explica la igualtat del primer quart.

Enfonsats i desconnectats

Els altres tercers quarts han estat un calvari per a la UESC que s’ha vist superat en tot moment per un Castelldefels superior en joc interior i també exterior. Errades en tir i nul rebot ofensiu i defensiu han convertit en un passeig plàcid el triomf visitant.