La Unió Ciclista Sant Cugat convoca els seus socis a una assemblea extraordinària aquest dissabte a les set de la tarda als despatxos del pav 2 de la Rambla del Celler amb el canvi de local com a únic punt de l’ordre del dia. El club santcugatenc pot marxar del pav 2 per anar a la plaça de Can Quitèria.
La Unió Ciclista Sant Cugat, després de 57 anys d’història, ha iniciat un procés per a tenir per primer cop una seu pròpia. La Penya Blaugrana Sant Cugat, l’Esbart o el pav 2 han acollit el club santcugatenc durant les diferents etapes de l’entitat. La Unió Ciclista analitzarà dissabte davant els socis el nou projecte que pot ser una realitat cap a finals de març i que s’inaugurarà possiblement per Festa Major segons el president, Rafa Robledo. Robledo destaca que aquest nou local permetria aglutinar totes les seccions de l’entitat.
Rafa Robledo
Robledo també ha avançat que la 7a edició de la Transcollserola de BTT serà a finals d’octubre de l’any vinent i que el club també vol organitzar una duatló.

