La vaga de FGC convocada per avui pel sindicat SIMAF té una incidència mínima a Sant Cugat

fgc-vaga.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
07/03/05 a les 00:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Economia

Nul·la afectació a l’estació de Sant Cugat i a la línia del Vallès de la vaga convocada pel sindicat SIMAF als Ferrocarrils de la Generalitat. Els trens procedents tant de Terrassa com de Sabadell han circulat durant tot el matí com qualsevol dilluns feiner. L’única incidència ha estat la presència de membres de la resta de sindicats que han vetllat pel dret a treballar dels maquinistes que no segueixen la vaga.

Normalitat a les estacions dels Ferrocarrils de Sant Cugat on l’aturada de 24 hores anunciada pel Sindicat de Maquinistes i Ajudants Ferroviaris (SIMAF) no ha afectat cap dels combois de l’anomenat ‘Metro del Vallès’. Des de quarts de cinc del matí els trens han circulat com qualsevol dilluns feiner. Tot i que la Generalitat havia dictat serveis mínims entre les 7 i les 9 del matí, els combois funcionen al cent per cent tant en sentit Terrassa com Sabadell. L’única exepcionalitat durant la jornada d’aui ha estat la presència de membres de la UGT que vetllaven per garantir el dret a treballar. Ho ha explicat Jordi Lecina, membre del comité d’empresa:

La sorpresa ha estat també per molts dels passatgers que han vist com han modificat els seu horari per adaptar-se als serveismínims i quan han arribat a l’estació han comprovat que els horaris es compleixen amb absoluta normalitat i puntualitat.