La veu d’India Martínez impacta el públic del Teatre-Auditori

india_martinez_foto.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
09/03/15 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

La cantant cordovesa India Martínez ha arribat aquest dissabte al Teatre-Auditori per presentar el concert ‘Camino de la buena suerte’ on ha interpretat temes del seu darrer disc ‘Dual’ i altres èxits de treballs anteriors. La cantant ha conjugat el cant flamenc i el pop per oferir unes cançons que els seus fans tenen ben apreses.

India Martínez ja trepitjava escenaris flamencs amb només 11 anys. Ara, 18 anys després, és considerada una de les veus flamenques del moment. La cantant cordovesa ha mostrat elegància i una veu potent amb la qual sap com elevar les seves cançons. Durant l’hora i mitja de concert, Martínez s’ha mostrat carinyosa amb el públic i l’ha fet participar amb temes com ‘No me doy por vencido’ ‘Loco’ i ‘Hoy’. L’artista, fins i tot, s’ha atrevit a cantar a capella la cançó ‘7 lenguas’ i ha deixat el públic encantat amb la seva actuació. Durant el concert, India Martínez s’ha mostrat contenta de trepitjar terres catalanes i ha deixat clar que l’actuació de Sant Cugat ha estat ben especial per dos motius diferents.

Declaracions

India Martínez

Avui el concert és molt especial perquè estem acabant la gira i perquè avui celebrem el Dia de la Dona. Jo estic aquí també per aquest motiu.

Martínez ha interpretat també ‘Niño sin miedo’, guanyadora del Premi Goya a la millor cançó original de la pel·lícula ‘El niño’ i ha acabat el concert amb la melodia que li va permetre fer el salt al gran públic ‘Vencer al amor’. Després de l’actuació al Teatre-Auditori, la cantant cordovesa ha actuat aquest diumenge a Badalona.