L’actual president de la Unió Ciclista Sant Cugat, Rafa Robledo, encapçala l’única candidatura que aspira a la presidència del club. Robledo es presenta a la reelecció perquè no vol deixar un buit de poder a l’entitat i avança que un dels seus objectius és tenir una seu social i un circuit a la ciutat.
El 29 de desembre tindrà lloc l’assemblea general de la Unió Ciclista Sant Cugat i si no hi ha més candidatures a la presidència del club que la de Rafa Robledo també es durà a terme la seva reelecció. I és que fins el moment només l’actual president de l’entitat ciclista ha mostrat interès en la direcció del club. Una decisió que segons Robledo ha vingut motivada per la falta de candidatures.
Rafa Robledo
Robledo aposta per continuar amb la filosofia iniciada ara fa quatre anys i que aposta per implicar la Unió Ciclista Sant Cugat a la vida esportiva i social de la ciutat. El club participa en diferents activiats que es duen a terme a Sant Cugat i no és només una entitat que aplega ciclistes que es reuneixen per practicar aquest esport. Aquesta és la filosofia que Robledo vol mantenir viva i que espera que si sorgeixen més candidats, també la tinguin en el seu programa d’actuació.
Rafa Robledo
Rafa Robledo aposta per mandats no més llargs de vuit anys, és a dir, que cada dues es canviï de president. Si continua al capdavant del club, apostarà per aconseguir una seu social per a l’entitat i treballarà per un circuit a Sant Cugat.

