L’AFA del Joan Maragall alerta de goteres ‘recorrents’ al centre

181031-goteres-maragall.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
31/10/18 a les 12:31h
 |  2 minuts de lectura
Secció: Societat

L’AFA del Joan Maragall ha alertat, a través d’un fil a Twitter amb fotografies, de les goteres i filtracions que pateix el centre quan plou intensament. L’entitat assegura que ‘fa anys’ que reclamen solucions a aquesta situació, que afecta el gimnàs, el menjador, els despatxos i zones d’educació infantil i demanen resposta per part de l’administració.

Segons ha explicat a Cugat.cat el membre de l’AFA

Ramon Costa, l’objectiu de l’entitat és ‘recollir i vehicular’ les queixes dels pares i mares del centre i buscar reunions amb els ‘agents oportuns’. L’AFA també ha assenyalat una canonada que caldria canalitzar al carrer de les Escoles i que provoca ‘rius’ cada vegada que plou.

Declaracions

Ramon Costa

Imaginem que l’Ajuntament n’està al cas, però s’hauria de solucionar. Es fa palès en dies de pluja important. L’AFA intentarà vehicular aquestes situacions i fer una reunió amb els agents oportuns per trobar-hi una solució.