L’Àgora Sant Cugat Internacional School ha obtingut la Green Flag, una distinció a la conscienciació respecte al medi ambient i la sostenibilitat que l’escola ha aconseguit per diversos projectes que han aplicat en el campus. Es tracta d’un reconeixement que promou l’Associació d’Educació Ambiental i el Consumidor (ADEAC) i que rep aquest divendres el centre en un acte amb membres també del consistori, entre ells l’alcalde, Josep Maria Vallès. Des de l’escola, han explicat que el segell Green Flag d’Eco-Schools arriba després de tres anys “compromesos” amb la sostenibilitat a través de la creació d’un Eco Comitè d’estudiants voluntaris per inculcar un model sostenible entre la comunitat escolar, la reducció dels residus amb projectes de reciclatge i l’impuls d’activitats que respectin el medi ambient.
26/01/24 a les 06:00h
|
1 minut de lectura
Secció:
Societat
Tags:
