La novena escola de primària, que es construirà en un terreny de 8.500 metres quadrats del Turó de Can Mates, tindrà sis aules d’ensenyament infantil i 12 més per primària. L’Ajuntament -assumint competències pròpies de la Generalitat- ha encarregat la construcció d’aquest centre que podria entrar en funcionament d’aquí a tres anys.
La comissió de govern ha adjudicat el projecte de la novena escola de primària que tindrà sis aules infantils, una aula de psicomotricitat, dotze més per primària i una d’informàtica i plàstica. A banda de les aules, el centre també comptarà amb biblioteca, cuina i menjador i altres serveis com ara gimnàs i sala de musculació. Segons ha explicat l’alcalde, l’Ajuntament ha decidit posar fil a l’agulla i pendre la iniciativa per adequar l’oferta de centres educatius a la demanda de la ciutat:
L’edifici, que estarà envoltat de zona verda, tindrà altres equipaments com ara un camp de futbol, de bàsquet, paddle i volei. Recordem que al concurs es van presentar 20 propostes, de les quals en van sortir pre-seleccionades sis. El delegat d’Ensenyament a la comarca ha explicat que es preveu que el centre pugui entrar ja en funcionament d’aquí a tres anys.

