L’ajuntament revitalitzarà els espais socials i culturals del districte de Les Planes a través de la potenciació dels usos de la pista poliesportiva i el Casal Cívic. Així s’ha anunciat durant el consell de districte que també ha servit per anunciar que s’encarregarà un estudi que certifiqui si les obres d’instal·lació del gas provoquen problemes de mobilitat, tal i com denuncien els veïns.
El consell de districte ha servit per anunciar que l’Ajuntament està estudiant la posada en marxa d’un pla que dinamitzi els espais socials i culturals de Les Planes. Aquesta iniciativa es realitzaria a partir de la redistribució dels usos de la pista poliesportiva i el nou centre cívic. De tirar-se endavant aquest pla, tindria com a prioritat la revitalització de la pista poliesportiva, que actualment no s’utilitza per la presència d’esquerdes. El regidor de Descentralització, Xavi Cortés, ha anunciat la voluntat del consistori de potenciar la vida associativa del districte:
Els planencs han aprofitat el darrer consell de districte per fer palès el seu malestar per les obres de canalització del gas natural. Els ciutadans afectats han denunciat arranjaments mal acabats, acumulació de runes i cates obertes que dificulten la mobilitat dels veïns. En aquest sentit, el regidor de Descentralització, Xavi Cortés, ha afirmat que, tal i com ha demanat l’Associació de Veïns de Les Planes, s’encarregarà un estudi per determinar si l’empresa Lumen ha actuat de forma correcta. El vocal de l’entitat veïnal, Josep Lara, ha aplaudit la iniciativa, mentre que Vicente del Castillo, de l’Associació de Veïns de Can Borrull, ha demanat que el gas arribi d’una vegada a la part baixa del districte:
Recordem que les obres de canalització de gas a Les Planes preveuen la instal·lació de 4.400 metres lineals de tub que donaran servei a 140 cases. Unes obres que, aproximadament, finalitzaran a mitjans d’abril. D’altra banda, l’Ajuntament també ha comunicat que se celebrarà una sessió extraordinària del consell de districte Les Planes per presentar a les associacions de veïns l’esborrany dels pressupostos per aquest any, abans que es portin a aprovació al ple municipal.

