L’Ajuntament acorda garantir la cessió d’ús de la Sala Clavé a La Unió Santcugatenca

L’acord preveu un conveni de quatre anys prorrogable i reserva l’espai per a les activitats de bastoners i balls de La Unió Santcugatenca

Image d'arxiu de La Unió Santcugatenca
Image d'arxiu de La Unió Santcugatenca / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard

Redacció

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més

Serveis Informatius de Cugat Mèdia

Llegir-ne més
29/05/26 a les 09:58h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

La junta de portaveus de l’Ajuntament s’ha compromès, durant el ple municipal de maig, a garantir la cessió d’ús de la Sala Clavé a La Unió Santcugatenca. El consistori defensa que l’espai continuï sent “un referent de l’activitat cultural i social de la ciutat” i preservi la funció que ha tingut històricament.

Segons el text, la cessió es regularà primer amb un decret d’alcaldia temporal renovable anualment. Paral·lelament, l’Ajuntament iniciarà els tràmits jurídics per aprovar un conveni de cessió d’ús de quatre anys, prorrogable quatre anys més, amb la voluntat política que quedi signat abans que acabi el mandat.

L’acord preveu que La Unió Santcugatenca pugui utilitzar la Sala Clavé per a l’activitat de la secció de Bastoners els dijous i divendres de 17 h a 22 h, així com per als balls dos diumenges al mes en la mateixa franja horària. El text també assenyala que la Sala Clavé és “l’únic espai públic adequat” per a aquesta activitat i destaca que els Bastoners de La Unió són l’única entitat bastonera del municipi.

La declaració també contempla que, de manera excepcional, l’entitat pugui fer ús de la sala fora d’aquests usos habituals, sempre amb comunicació prèvia al departament de Cultura.