L’Ajuntament estudia implementar la zona taronja al polígon de Can Sant Joan com a part del futur pla de mobilitat de la zona. Aquest tipus d’estacionament és de pagament, però obre la porta a les empreses a bonificar l’import als seus treballadors. De moment, el projecte encara s’ha d’acabar d’acordar amb els empresaris, amb qui el consistori ja s’ha reunit i amb qui vol pactar com serà finalment la mobilitat a la zona.
La zona taronja s’instal·laria a les places en superfície del polígon, que ara mateix són d’aparcament lliure, i es complementaria amb uns futurs espais de pagament que l’Ajuntament té planificats. D’aquesta manera, es vol ordenar l’estacionament en un polígon on ara mateix és difícil aparcar i on alguns conductors opten per fer-ho fora de la calçada. La tinenta d’alcalde de Mobilitat, Cristina Paraira, ho ha explicat en declaracions a Cugat.cat.
Cristina Paraira
El projecte forma part de la de millora del polígon de Can Sant Joan, que ja s’ha començat a executar i que inclou treballs en l’enllumenat i la creació de carrils bici.
Zona verda i vermella
Pel què fa a les altres modalitats d’aparcaments pendents d’implementar, la tinenta d’alcalde de Mobilitat ha explicat que estan pendents que acabi l’estudi que s’està fent per valorar com s’han d’aplicar la zona verda i vermella, les zones on s’ha de fer i quines característiques ha de tenir. Paraira ha explicat que, una vegada tinguin totes les dades, es començarà a implementar ‘parlant-ho amb els veïns’.

