L’ajuntament i el CAR donen el vistiplau al conveni de col·laboració

car_salagim_hd.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
21/06/12 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Altres

La junta de govern local aprova el conveni de col·laboració proposat pel Centre d’Alt Rendiment (CAR) que ha de permetre l’ús de les instal·lacions esportives als clubs i entitats de la ciutat. L’últim tràmit perquè es faci efectiu l’acord és la signatura definitiva per part d’ambdues institucions.

Després de diversos mesos de negociacions, l’Ajuntament i el CAR han arribat a una entesa per dur a terme un conveni de col·laboració pel qual s’aprova la utilització mútua de les instal·lacions. A la pràcitca, el conveni ha de canalitzar la gran demanda d’equipaments a la ciutat i, per tant, ha de permetre que els clubs i entitats de la ciutat facin ús de l’equipament esportiu professional. El regidor d’Esports, Xavier Tizón, explica a Cugat.cat que tant sols falta la signatura perquè sigui efectiu.

Declaracions

Xavier Tizón

Només queda l’acte protocolari de signatura. Per part nostra, hi ha voluntat que ho firmi l’alcaldessa mentre que el CAR vol que ho faci el Secretari General de l’Esport, Ivan Tibau.

No es descarta que la signatura del conveni de col·laboració es porti a terme abans de les vacances d’estiu.