L’Ajuntament lliura 1.353 euros a Càritas Sant Cugat recaptats durant el Cros

lliurament_cros-1.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard

Joan Garcia

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més

Apassionat de l'esport santcugatenc, amant de veure i viure la informació les 24 hores. Ritme, dinàmica i inèrcia. Jugues?  

Llegir-ne més
18/12/13 a les 19:15h
 |  1 minut de lectura
Secció:

L’Ajuntament ha fet entrega d’un xec per valor de 1.353 euros a Càritas Sant Cugat gràcies a les aportacions dels participants del 15è Cros Ciutat de Sant Cugat. Durant la cursa també es van recollir 20 caixes amb aliments de primera necessitat. L’acte també ha servit per lliurar el concurs de premis al concurs fotogràfic del Cros que ha guanyat Helena Vilà.

El regidor d’Esports, Xavier Tizón, i la tinenta d’alcalde de Serveis a la Ciutadania, Susanna Pellicer, han fet entrega dels diners a la cap de secció Collserola de Càritas, Amèlia de Juan.