L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) comptarà amb un nou advocat gràcies al conveni signat entre l’Ajuntament i el Col·legi d’Advocats de Terrassa. L’acord reforçarà el servei jurídic amb la figura d’un lletrat coordinador que ajudarà els tècnics de l’oficina una hora setmanal.
L’Ajuntament i el Col·legi d’Advocats de Terrassa han ampliat el seu conveni de col·laboració. A partir d’ara, dos lletrats oferiran el seu assessorament professional i jurídic a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) de la nostra ciutat. L’alcalde, Lluís Recoder, explica l’objectiu de l’ampliació del conveni.
Lluís Recoder
L’acord preveu mantenir l’actual lletrat, que exerceix d’assessor als consumidors els divendres de dotze a dues de la tarda, i ampliar el servei amb un segon advocat, que exercirà de coordinador amb els tècnics de l’OMIC. Escoltem la presidenta del Col·legi d’Advocats de Terrassa, Maria Vidal.
Maria Vidal
El consistori i el Col·legi d’Advocats de Terrassa col·laboren des de fa cinc anys. El nou conveni té validesa fins el 31 de desembre i és prorrogable anualment. L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor va atendre més de 3.000 reclamacions l’any passat. Més de la meitat de casos són queixes pels serveis de companyies de subministrament.

