L’Ajuntament torna a penjar la pancarta de suport als ‘presos polítics’

La pancarta es va retirar a mitja campanya electoral a petició de la Junta Electoral per una queixa de Ciutadans

210216-pancarta-presos-politics-facana-ajuntament-14f-a-cugat.jpg
La pancarta de suport als 'presos polítics' penjada novament a la façana de l'Ajuntament després de la finalització de les eleccions catalanes del 14F / Foto: Cugat Mèdia
-->
Enllaç copiat al clipboard
16/02/21 a les 12:43h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

El govern municipal de Sant Cugat ha tornat a penjar la pancarta de suport als ‘presos polítics’ a la façana de l’Ajuntament. La Junta Electoral va demanar la seva retirada per una queixa del grup Ciutadans, qui va exigir que es retirés per garantir la neutralitat dels edificis públics durant el període electoral. En un primer moment la pancarta es va girar, però la Junta Electoral va demanar que es treiés del tot perquè encara es podia llegir el seu missatge. Un cop finalitzades les eleccions catalanes del 14 de febrer, l’Ajuntament ha tornat a penjar-la. A les últimes eleccions espanyoles del 10 de novembre de 2019, l’Ajuntament també va girar la pancarta, però la va deixar penjada.

En paral·lel a aquesta petició de retirar durant la campanya electoral, l’Ajuntament està pendent de la resolució del recurs que va presentar contra la sentència

per una altra denúncia de Cs que ordena la retirada “immediata” del llaç groc i la pancarta de la façana de manera permanent.