L’alcalde, Lluís Recoder, considera que el servei de Correus a Sant Cugat torna a patir una situació deficient i demana una vegada més que l’empresa estatal compleixi el seu compromís d’oferir un servei de qualitat a la nostra ciutat. Després de reunir-se amb el director de l’ens estatal a Catalunya, ara fa 5 mesos, l’alcalde ha manifestat que els problemes han tornat a sorgir i ha assegurat que l’Ajuntament seguirà exigint a Correus que el servei postal millori.
El passat mes de gener l’alcalde va enviar una carta al president de Correus a Catalunya, Josús Àngel Flores, queixant-se del mal funcionament del servei postal a Sant Cugat després d’haver rebut nombroses queixes dels ciutadans. En aquell moment, els responsables de l’ens estatal van admetre les deficiències i les van atribuir al fet que no s’havien pogut cobrir les baixes de personal provocades per un trasllat intern. El mes de febrer, Lluís Recoder es va reunir amb el director de Correus a Catalunya per abordar el problema i el responsable territorial del servei va assegurar que les deficiències detectades des de principis d’any ja havien estat resoltes. Malgrat això, cinc mesos després d’aquests contactes, l’alcalde manifesta que les deficiències continuen i exigeix, de nou, que Correus es comprometi a prestar el servei en condicions òptimes.
Lluís Recoder assegura que Correus no està complint a Sant Cugat el seu compromís públic, ja que en molts casos el temps de lliurament de les cartes supera els terminis establerts pel propi ens públic.
L’alcalde ha manifestat que l’equip de govern continuarà insistint amb Correus sobre aquest tema fins que el servei postal a la nostra ciutat tingui un nivell de qualitat acceptable. De la seva banda, els treballadors de Correus a Sant Cugat van fer una protesta al carrer la setmana passada per demanar més personal i poder oferir a la ciutadania un bon servei.

