L’ANC local rebutja les pintades independentistes i unionistes aparegudes a Sant Cugat

180302-pintada-rosa-dels-vents.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
02/03/18 a les 16:56h
 |  1 minut de lectura
Secció: Política

Sant Cugat per la Independència (SCxI), la secció local de l’Assemblea Nacional Catalana (ANC), rebutja totes les pintades en edificis públics i mobiliari urbà. En un comunicat, sorgit de la reunió de l’entitat aquest dilluns, assenyalen que han decidit posicionar-se ‘davant la proliferació de pintades en diferents espais del municipi’, tant de caire independentista com unionista.

El portaveu de l’ANC, Xavier Palet, ha explicat a Cugat.cat que es desmarquen de qualsevol pintada que hagi aparegut a la ciutat i que no defensa aquest mètode de protesta. Palet ha assenyalat que rebutgen que s’embruti el mobiliari urbà i els espais públics.

Declaracions

Xavier Palet

Pensem que hi ha moltes altres maneres més civilitzades i cíviques de comunicar i informar la gent que no embrutar i deixar el paisatge urbà fet una porqueria.

Precisament, la delegació local de l’ANC va patir una pintada a la vidrera de la seva seu, al carrer de Cristòfor Colom, que titllava l’entitat de ‘Secta’ a principis de febrer. En aquella ocasió, l’entitat va qualificar els autors de l’acte vandàlic de ‘brètols, covards i destructors’.