Land of Coconuts publica disc aquest divendres i el presentarà en directe a Sant Cugat al març

180114-land-of-coconuts.jpg
-->
Enllaç copiat al clipboard
15/01/18 a les 06:00h
 |  1 minut de lectura
Secció: Cultura

El grup amb components valldoreixencs Land of Coconuts publica aquest divendres el seu segon disc, ‘Playtime’. La banda ‘unifica’ influències que provenen del rock, el hardcore, el funk, el britpop i l’electrònica per obtenir un treball més ‘rodó’ que presentaran al març al Casal Torreblanca.

El guitarrista de Land of Coconuts, Roger Domínguez, explica que en aquest segon àlbum han ‘unificat el so’ per fer un treball molt més ‘uniforme’.

Declaracions

Roger Domínguez

Hem unificat una mica els sons. Venim d’àmbits molt diferents i tenim gustos musicals molt diferents. Al segon disc hem fet una barreja de tot amb la col·laboració d’Enric Peinado a la producció que ha fet que sigui molt més uniforme que el primer.

La banda alternativa va néixer el 2012 a Barcelona i van editar el seu primer disc ‘Monday’s Tales’ el 2015, amb què ja van girar per diverses ciutats catalanes i de l’Estat espanyol. El segon disc, que veurà la llum aquest divendres, ha estat enregistrat als estudis Medusa

amb la producció d’Enric Peinado. El conjunt també ha explicat a Cugat.cat que actualment treballa en la producció del directe amb una barreja de temes dels dos discos publicats. Amb el segon treball, el grup ja ha confirmat que visitarà ciutats com Madrid, Saragossa i Solsona, a més de Sant Cugat, el 9 de març al Casal Torreblanca.